Doel voor Gebiedonline

Opmaak nieuwsbrief


17
De nieuwsbrief heeft nu een eenvoudige uniforme layout. De Indische Buurtbalie verstuurt de nieuwsbrief inmiddels vanuit Mailchimp omdat ze meer opmaak wilden. Maar dat kunnen we uiteraard ook vanuit het platform bieden.
Deel dit:
1 reactie

Michel Vogler

di 28 april 2020 22:40
Zodra een lid zich meldt met een opmaakvoorstel, gaan we hiermee verder.
12 personen geven samen 17 hartjes
profile picture
Marian van der Woude      2

Meer gebruiksgemak voor de makers
profile picture
Hans Kiers      3
profile picture
Tjerk-Peter van den Berg      1
profile picture
Anoniem     1
profile picture
Peter Rook      1

De nieuwsbrief is voor veel mensen belangrijk. Hoe beter de nieuwsbrief hoe meer/makkelijker hij wordt gelezen.
profile picture
Maria Roodenburg      2

Hoe aantrekkelijker de nieuwsbrief is, hoe beter hij gelezen wordt. Lijkt nu wat gedateerd.
profile picture
Ruut Willems      1

fijn als er diversiteit is
profile picture
Maarten Terpstra      1

Zelfde reden als "Makkelijk webpaginas maken" . Maakt het voor beheerders gemakkelijker om look and feel af te stemmen op identiteit van netwerk. ( De basis moet natuurlijk wel op orde blijven zoals het nu is .)
profile picture
Anita Ootjers      1
profile picture
Peter Straatman      1
profile picture
Paul de Dooij      2

Nieuwsbrief is paradepaardje
profile picture
Michel Vogler      1

We kunnen sommige berichten meer aandacht geven