Ga naar inhoud
Doel voor Gebiedonline

Issuesysteem bruikbaarder maken


21

We hebben al lang een issuesysteem, maar het wordt nauwelijks nog gebruikt. Meldingen en vragen komen meestal direct bij mij binnen. En ik handel ze af, zonder dat issues geregistreerd worden. Daardoor is het niet goed mogelijk om overzicht te houden. Het proces voldoet wellicht wel, maar voor de langere termijn is het wellicht toch verstandig om een betere registratie (en overzicht) te hebben van alles wat er speelt op technisch vlak

2 reacties

Eva Kosto

di 8 augustus 2023 12:59
Hoi Michel, ik denk dat het belangrijk is dat het issue meldingensysteem weer in werking wordt gezet. Want het is nu volstrekt onduidelijk wat de issues zijn en wat de status. En ook is niet duidelijk of 'mijn' issue al vanuit andere gebruiker benoemd is. Dus meer transparantie daarin en opvolging en... lees meer

Eva Kosto

di 8 augustus 2023 13:00
Overigens vinkte ik voor deze opmerking aan 'Neem deze reactie op in de nieuwsbrief' maar dan werkt de Verzendknop niet... Dus dat lijkt een bug?

8 personen geven samen 21 hartjes

Jos Reizevoort      3

Dit heb ik het afgelopen jaar erg gemist. Een goed registratiesysteem waar je ook de oplossing kunt terug vinden maakt ook dat de druk op Michel kan afnemen. Zeer gewenst.
Simone Ronchetti      2

Kan er slecht (sorry) mijn weg in vinden
Peter Straatman      1
Jules Pollaert      3
Paul de Dooij      3
Jolijn      3
Maria Roodenburg      3
Mike de Kreek      3

Voor een sterkere fundament van het systeem.